All in.

JA JA JA JA JA.

Försökte sova en stund förut gick sådär, halv sov i en timme bara... så känner mig fortfarande lite trött, men det får vi ignorera nu, ska ta en av Katrins underverks tabletter sen som jag fick när jag mådde dåligt i Norge, men aldrig använde.. tur var väl det då jag nu behöver den mer.. Jag har precis ätit,duschat och nu ska jag röra mig hem till mitt för ombyte av kläder och sminkning! Sen är jag ready to go. Känns skönt att jag vet vad jag ska ha på mig och har en backup på det dessutom. Asataggad nu!

Sen bär det av till förfest hos Linnea och Carl och trevligt folk, förhoppningsvis och förmodligen så blir det Tellus efter det!

Bella tänker på dig stackare som ligger hemma i sängen, men det är ju rätt skönt det också ibland.
Ring om du vill <3

Men hörs då.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fan vad glad jag blev när jag såg att du hade skrivit om mig :D YEY! Jag kanske ringer senare och terrar lite. du vet. hehe


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback