your girl gets this message that you ain't coming back

Ändring till tidigare inlägg, det var inte My som kom med idén att eventuellt hälsa på mig i Aussie, utan det var SARA, som kom med den briljanta idén! Hoppas bara dem genomför den :)

Försökte boka biljetten idag förresten, men det blev såklart fel på hela sidan så att det faktiskt inte alls gick och boka det datumet jag ville och sådär.. men ska testa igen imorgon. Håll tummarna då.

Fortsätter och prata med massa härliga människor med samma intresse som mig och vill resa och se sig om. Så en lägenhet med massa skönt folk lär nog inte bli allt för svårt både i sydney och surfers paradise. Jag blir så glad och nervös varje gång jag tänker på att jag faktiskt ska göra detta och göra det själv. Stolt blir man ju också.. även om jag säkert hade varit det ifall jag fått med mig någon vän härifrån. Och jag känner hur jag bara öser med saker om Aussie hela tiden (märkt hur jag börjat med smeknamnet på det istället, he he) och det tänkte jag nu be om ursäkt för även om det är mycket vad mitt liv handlar om just nu.  Längtar tills jag köpt ny dator också och då ska jag börja fixa med ny design på bloggen, något som passar värmen bättre troligtvis.

Så nu vet ni ytterligare lite mer...
Tanken med inlägget var ju att meddela att det var Saras ide och inte Mys, så rätt brud får creds! <3

Ha de fint.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback