You wanna show the world, but no one knows your name yet

Kl är tolv och jag är sjukt trött.. ute på arnö och ska hjälpa mamma att fortsätta rensa vinden.

Men idag är en sån dag då man har världens ångest och börjar noja sig... jag vet att det förmodligen bara är nerver men just idag vill jag inte åka någonstans själv... så nervös blir jag, och har ångest för att visumet redan är skaffat. Ångest för att jag inte kommer känna nån och att ingen kommer snacka samma språk och hur i helvette ska man uttala mitt namn?...nervös för att jag kankse inte lyckas alls, och allt detta och mycket mer gör att jag känner mig ledsen, liten och feg. Och just så känns det idag och det suger för jag vill inte känna så men idag är allt som har med Australien o göra jobbigt!! Jag vet ju att jag kommer att ångra mig om jag inte åker och jag vill egentligen åka för tänk att bara få berätta om vad jag gjort där borta och vad jag sett och alla människor jag träffat och aaaah samtidigt som jag tänker på det här blir jag nervös igen... men jag ska åka och så är det bara ! 


Men idag... idag vill jag inte åka.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback