Where'd all the good people go ?

Kom på att jag inte uppdaterat på länge.
Helgen har varit lugn, mest tv-tittande och barnpassning och träffat bella b.

Idag har jag fyllt i tatueringen hoppas på att den läker finare den här ggn, annars får jag väl gå och fylla i den igen. Inga problem sa snubben iallafall så.  Nu sitter jag på arnö.. packar upp lite kläder och fixar o donar.. Tar aldrig slut,... ska ta kort på alla kläder som jag ska försöka sälja på blocket eller tradera eller så.

Ska väl in till lägenheten sen och packa ner det sista.. ska ju vara ute innan fredag så nu får jag lägga på ett kol, flytta sängen gör jag väl imorgon eller onsdag.

Så lite snabb uppdatering... måste fortsätta plocka här nu.
peace.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback