The Take Over, The Breaks Over

Japp så äre lite fall out boy idag tillsammans med Panic! at the disco som strömmar ur högtalarna.

Äntligen hittat sidan och fått upp rätt grejer för en online ansökan om visum! Så nu äre bara all in och fixa... dock behövs lite tillbehör till så det måste jag fixa, men det går fort.

Uff, varit barnvakt idag och det är inte alltid lätt... men värre blir det nog för Jonas nu när han kom hem och fann Ella sovandes i soffan, men jag kunde verkligen inte hålla henne vaken och när hon somna gick det inte o väcka henne... men tror Jonas fick upp henne sen.
Ikväll ska jag äta middag med bara pappa då mamma är ute med jobbarkompisarna.
Sen blir det Idol som vanligt, förhoppningsvis med Bella B om hon mår bättre... annars vet jag inte.
Men ska nog ta det lugnt hela kvällen.
 Jag ska inte jobba imorgon heller, vilket suger då jag planera in jobb istället för Östersund...
Men å andra sidan bör jag inte spendera en krona till på onödiga saker.. kan bli svårt...

Nu orkar jag inte skriva mer förtillfället.
Ska kolla upp mera om datorerna..måste hitta en bra och prisvärd.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback