somethings never change

Jag sitter fortfarande ute på Arnö och gör absolut ingenting vettigt....
Varit nere hos min syster och visat tatueringen men det var ju x antal timmar sen...
Min pappa är fortfarande inte hemma...
Och jag ska tydligen inte jobba på tellus på lördag tråkigt nog...

.
.

Sen i tisdags har jag haft lockigt hår, tycker att det är fräsht att jag inte tvättar håret på två dagar..
Ikväll ska jag träffa Bella E (kommit på att jag bör nog börja skriva första bokstaven i efternamnet bakom deras namn då jag har två Bellor i mitt liv.) vi ska väl titta på Idol och ja något sånt.

hörs sen då.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback