See, you must understand I can’t work a 9 till 5

kom på vad jag skulle skrivit om... har ju pratat med lite folk som också ska till australien nu i höst.. och så var det två st som skrev att dem skulle åka upp längst guldkusten, och hör på det här : hyra lägenhet i Surfers Paradise, och jag skulle höra av mig om man skulle synas någonstans och så.. Hell yeah!!!  Hur nice lär inte det vara då? Hyra lägenhet där nån månad bara om det är så att man egentligen stormtrivs i sydney,.. man måste ju passa på och se lite allt möjligt... ASABRA, hur mycket surfboardsballe finns det inte där då tro.. ha ha!
Ne shit jag är så sjukt taggad och glad nu, känns grymt.
Pratat med en tjej nu också som ville kirra lägenhet i Sydney, tillsammans med mig och då Gustav som var en av dem andra jag pratat med som vill ha lägenhet där direkt nu i början, sen ska jag absolut hålla mig uppdaterad med snubbarna som skulle till S.P och jag lovar att hålla er uppdaterade när jag väl kommit fram.

Billigaste flygresorna nu, 15/11 och 20/11.
Boka boka boka. Mamma kommer ner snart så får vi se, men blir troligtvis på ons eller tors.

Sådär nu vet nu lite mer.
Imorgon blir det frukost med tjejerna, mysigt!

l8er.


ps. läs amys blogg för mitt erkännande om egot,
http://amsan.devote.se/

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback