Mysterious girl misunderstood

Träffade Linnea idag, och det var mycket trevligt, fika på huldas och en sväng på stan och alltid har vi lika mycket och prata om... hur snabbt tiden går är inte klokt! Ändå känns våran resa till Bulgarien som ett helt liv bort, 2004. Nu tänkte jag inte skriva så mycket, bara lite låtar som är bra som jag ska hitta på spotyfi sen när jag fixat det, Linnea skulle skicka en inbjudan till mig, yes yes yes. 1 år efter alla andra... som BellaB sa.



Pink - Dear Mr. President
The Killers - All these things that i've done
David Bowie - Life on Mars?
(japp japp idol inspirerat)
Red hot chili peppers - Wet sand
Red hot chili peppers - Slow Cheetah
(plus massa fler rhcp låtar)
Panic! At the disco
Fall out boy
Incubus - drive
Promoe, looptroop 
Chords
Kings of leon
Osv..

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig partygirl! PUSS <3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback