Look who's dancing

Igår var det fredag, vilket innebar taccokväll hos familjen Olsson, och jag passade på att bjuda in mig själv lite snyggt. Gott var det även om stämningen kunde varit bättre vid bordet, men så är det när syskonkärlek visas på det värre sättet, och det var inte mellan mig och Lollo utan mellan David och Alice.  Sen i vanlig ordning var det idol kl 20 00, med rocktema vilket passade bra, Bells kom och hämta upp mig och så åkte vi till Tikko, uppladdat med cocacola och chocklad, erik var bra som vanligt och tove var assnygg kunde dock sjungit bättre men det var bra ändå. Nicklas åkte ut och det var nog lika bra, han var nog lite överskattad.

Nu har jag varit varken i fyra timmar, och inte gjort något vettigt alls ungefär, fast jag har nu börjat plocka upp lite kartonger och rensar lite, gör en Aussie hög med grejer som ska med.

Mamma och pappa ska snart åka till Sthlm på fest,  så jag är home alone! Oj när sa man det sist då? Jag menar man har ju bott ensam i lägenheten i nästan ett år och nu är man hemma och första helgen blir jag ensam hemma, nice, nu man ska bjuda alla på fest, men så blir det nog inte... Bells ska jag nog hänga med, vad som sen händer ikväll visar sig, uppdaterar väl senare när det är mer spikat.

Nu äre Ziggy Marley och mer städ som väntar.
Hörs då.

Ps. Kankse buss till Östersund imorgon då, om inte Staffan ska åka hem imorgon istället för måndag!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback