Like a drifter I was born to walk alone

Sitter och kollar på flygbiljetter, och det känns riktigt bra, kan komma undan på runt 5000 på en flygbiljett, vilket skulle kännas ganska bra då flera andra kostar runt 10 000 och mer, men får se, ska förhoppningsvis göra flera framsteg på australieplanerna idag så fort mamma kommer hem... lite beslutsångest om vilket datum jag ska dit, men eftersom jag flyttar hem till mamma och pappa igen den 23 okt så har jag ju inget att vänta på, utan borde åka så tidigt som möjligt..


Annars idag är kl snart två, och jag har redan hunnit varit i sthlm och kommit hem, bella väckte mig vid halv åtta och nångång efter det var vi i bilen och på väg upp. Jag körde hem och nu är jag så fruktansvärt trött men känns lite ovärt att gå och lägga sig nu, men vem vet kankse tar jag en powernap senare.
Ikväll blir det lugnt, film och mys troligvis om jag inte stannar här hos föräldrarna i natt.

Juste igår, bella fyllde, my, amy och sara kom hem till mig kolla på film snacka lite skit bara, bella kom också såklart(men lite senare), sen drog my till krogen och vi andra satt kvar.. sen åkte Sara o Amy hem och jag och bella satt kvar och hängde, tills hon gick ut och jag hade huvudvärk och kände mig seg så jag stanna hemma. Men det var himla trevligt innan det. Och planerna för helgen är nog osäkert... 
 
Uppdaterar er mer senare. hej så länge


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback