Let's don't let a good thing die

Fredag, jag är ute på arnö som är mer eller mindre vanligt för min vardag now days.
Och om jag åker till Östersund nästa helg så är detta den sista helgen i min första lägenhet... för om två veckor flyttar Lilly in så jag måste ut med grejerna i nästa vecka om jag som sagt ska hälsa på Gabbs.

Så ikväll ska nog jag och Bella B bara ha Fredagsmys (hoppas jag) med något gott kankse och Idol. Hur resten av min eventuella sista helg blir vet jag inte, skulle kankse festa imorgon men just nu är jag inte alls sugen, jag vill inte spendera pengar... för vem vet bokar jag att åka den 6 nov så är det bara en månad kvar och det är inte länge.  Jobbigt då jag som jag sagt tidigare stormtrivts i min lya, även om det blev aningen tråkigare när Katrin flyttade, men det är en fin lägenhet och jag har ju kvar den ett år då Lilly bara hyr i andra hand, men vill jag komma tillbaka och bo i Nyköping igen? Vi får se.. alldeles för tidigt för att svara på det nu.

Nu ska jag försöka slita mig ifrån datorn ett tag och gå upp och rensa lite i min gamla garderob.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback