If you can hold on

Allt med Australien är jätte snurrigt.
Hur mycket pengar måste man ha med sig för att det där visumet ska fungera ? Får upp svar på mellan 25 och 32 tusen liksom.. vilket äre som stämmer? Och returbiljett hem måste man tydligen ha ? Och så trycker man i det då kan man tydligen inte boka ett år i förväg... va fan ? Hänger inte med alls på noterna.. men det löser sig snart hoppas jag.. massa fix, men sånt är kul på ett sätt också... men nu skulle jag helst bara vilja sitta med biljetten i handen och börja räkna ner dagarna.

Snart kommer bella förbi och hämtar mig och vi ska ha myskväll.
Hejdo.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback