I wont stop until i've seen it all


Hela dagen har kännt ungefär sådär som i tidigare inlägg.. oron och ångesten har tagit över hela lördagen, denna dag som enligt mitt horoskop skulle vara min turdag, bullshit, rensat på vinden och fixat o donat hos mamma o pappa och det fortsätter imorgon också.. då med mitt flickrum o alla kartonger som kommit tillbaka.

Har diskuterat med mamma om allting och jag blir så snurrig... men nu för en halv timme sen ungefär fick jag ett sms av min gamla fotbollstränare Jerry som var lite lagom full, ryktet hade kommit fram till honom om att jag ska åka till down under, och visst stämmer det, jag vill ju faktiskt dit när jag tänker efter.. så svarade med att rykterna för engångsskull stämde och till svar fick jag då " Jäkligt kul för dig. Du är en bra tjej även fast jag är i gasen så önskar jag dig all lycka i dina mål du söker. Det är du värd, tror på dig. Vi syns någon gång. Jerka" Och aaah shit snacka om en person som verkligen når fram till en, det var verkligen idag jag behövde höra just det där för att få mig back on track, Och då jag lyckades mindre bra i fotbollen med att göra mål så ska jag fan i mig sätta detta, och rakt upp i krysset.

Nu ska jag snart gå upp och sova gott.. om jag inte tar med datorn till övervåningen och sängen.
Får se.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback