I was eating my food you know I love food.

Idag har jag tvättat, vilket suger speciellt när man 3 ggr trycker på fel knapp på torktumlaren så att kläderna aldrig blir helt torra för man har av misstag tryckt på strycktorrt och det är mer eller mindre asblött.
Sen var jag nere på hotellet på stan och lämna cv och sa att jag ville jobba lite extra, och ja direkt gick det, skulle vara tillbara kl 17 på eftermiddagen och hjälpa till med middagen, sagt och gjort kl 17 var jag tillbaka där i helsvarta kläder och trasiga skor, och nu mår man som man förtjänar, ont i ryggen och fötterna och vill inte jobba en sekund till, för 6h fick jag vara kvar där...

Mina älskade pappa kom och hämta mig och körde hem mig hit till arnö där jag ska sova asgott snart.. Nu sitter jag som ni märker vid datorn och vet ni vad..... ?
Äntligen fått godkänt på visumet, jag kommer att ÅKA !!! Känns så jäkla bra.... så fort jag såg mailet så gick hela min asjobbiga dag upp i rök och fifan va bra jag mår nu :)  JA JA JA JA! Taggad satan, boka biljett imorgon säkerligen!!! :)

Ah shit nu är man glad!
Vi hörs imorgon..

ps. Hitta en John Duva låt på youtube, lagt upp videon här om jag visste hur man gjorde men jag är inte så insatt, här har ni en länk ni kan få kopiera och kolla in dem, syrrans boyfriend och hans band, yes yes.
http://www.youtube.com/watch?v=2Ex3GPBmwx8

Godnatt.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback