I don't really care for your city anymore

Jag kan inte bara gå runt och inte göra någon nytta längre..ny vecka och allt är som vanligt, jag vill åka och jag ska åka, men antar att dessa ångest attacker kommer komma x antal ggr nu innan det är dags!

Pratar just nu med en snubbe som också ska till Australien som hitta mig på australiegudiens hemsida, vilket är riktigt nice att prata med någon som har ungefär samma planer. Dock fick jag nyss höra att han har riktigt mycket cash, tillskillnad ifrån en annan, men verkar som om han ändå ska jobba så det är ju nice :) Så får vi se om vi kanske kirrar någon lägenhet ihop med flera då. Men inget är spikat nu, mer än att vi ska ner ungefär samtidigt så vi lär väl hänga så man kan snacka svenska med nån iaf.

Annars idag har jag hämtat hem min soffa, tvbänk och fler kartonger, ska packa upp lite sen och ikväll ska jag titta på min 42" platt tv i min säng och ha det skönt.. imorgon ska jag träffa Lollo och kanske gå förbi arbetsförmedlingen. Vi får se vad som hinns med.

Hörs nog senare.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback