He's ev'rything a girl could want, but he's not you

Heldag i Stockholm, och det jag skulle göra ( lämna in papper för ett internationellt körkort) tog 5 minuter, och mamma som spendera 2,5h på Perus ambasad gjorde att jag och pappa fick cirkulera runt i stan i flera timmar... Åkte förbi Dramaten x antal ggr och allt jag kunde tänka på varje gång var "Svensson Svensson" ; titta här ungar här har vi Dramaten, - Pappa vi vet det är fjärde gången vi åker förbi. ( ja eller vad dom nu säger minns inte exakt) . Påvägen hem stanna vi i skärholmen och kollade i affärer men jag köpte bara en BH då jag bestämde mig för att bara köpa sånt jag behöver... vilket uppenbarligen inte var så mycket.

Pratade med sis (gabbsan) i telefon också, och det är så roligt för hon peppar en som ingen annan till att åka till Aussie, blir så glad :) och på tal om Aussie så resan jag tänkte boka den 15 verkar ju inte alls gå nu säkert bara för att gud inte vill att jag ska åka med någon annan som jag pratat med nu innan. Han vill helt enkelt att jag ska flyga solo och sitta 5h i Peking själv... vilket pappa berätta var den största flygplatsen i världen, lika många hissar som i hela nyköping.. Kul att sitta där själv.. kommer gå vilse.

Ikväll blir det lugnt iallafall, packning, lite vänner och mys i min sköna säng som jag inte sovit i på jätte länge känns det som..
Kommit på att jag saknar att vara sådär kär i någon, att hela tiden ha någon och tänka på och sakna och vilja pussa o krama på.. det var så lätt förut då kunde jag falla tillbaka på charlie hela tiden och tänka på han, men inte längre.. antar att efter ett år är man helt över en snubbe, och det är väl inte mer än rätt... men nu då? Ingen som intresserar mig för fem öre.. behöver lite nytt blod känner jag. Aussie aussie aussie!!
(okej då ibland tänker jag på han iallafall men inte på kärleksvis, mer på hur kul vi hade ihop på Magaluf)

Oj vad jag skrev nu,
Åker hem till mitt, ha de fint.


ps. Elvis är för jävla bra, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback