Find where you belong, start to take control, show a little soul.

Lördag.. Idag har jag plockat i lägenheten och förberett för att Lilly skulle komma och kolla på den, vilket hon gjorde vid halv två tiden, hon gillade den väldigt mycket och vem gör inte? Det är en perfekt lägenhet o bo själv i och jag stormtrivs i den, så det kommer säkert hon också att göra.
Behöver dessutom inte bära ner, nattduksbord, hörnhyllan, speglarna eller hyllan under den ena spegeln.
Så dessutom kunde jag lämna en hel del köksgrejer först i hyllorna i köket, vilket är asabra för hos mamma och pappa finns trots allt inte så mycket plats. Så jag är nöjd mindre att packa ner!
Så den 23 vill hon flytta in så då ska jag väl se till och vara ute med det mesta... aaah 20 dagar kvar i min första lägenhet, det känns lite sorgligt men jag kommer ju eventuellt tillbaka till den..

Så snart ska jag åka hem till den, och ha mysig hemmakväll troligtvis med mig själv.
Har ju lite filmer och kolla på, innan det är dags att packa ner dem också..

Hörs säkert imorgon!

ps. ska jag ta med vänner boxen till australien? det är frågan... 1 år utan... går aldrig...

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback