Fighting in the dance hall

Shit va tidigt jag är uppe.. vaknade kl tjugo över nio idag, inte helt okej.
Nu har jag ätit frukost, en smoothie med persika- och mangosmak! Gillar't.

Idag ska jag fika med Linnea på stan, ska bli trevligt!
Sen ska jag även hinna åka med pappa till sopptippen och slänga en himla massa grejer som vi hitta på vinden igår och dessutom ska jag slänga ut en av mina soffor, och det är nästan på tiden, ingen som helst fjädring kvar i den, kankse inte slänger den just idag då vi inte har någon släpkärra men i slutet på veckan tror jag.

Ska fixa mig lite nu.

ps. Väntar fortfarande på svar om visum....

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback