Even my mama thinks that my mind is gone

Dags för ny uppdatering.

Har faktiskt tränat idag, även om det kändes sjukt onödigt, men man kan ju hoppas på att det blir fler gånger. Sen har jag hjälpt sis välja tapeter och sånt tror hon är ganska säker på vilka det blir :) Nu är jag hos ma och pa och tror att jag sover här för jag vill inte gå ut då kylan ger mig köldskador, helt sjukt hur ruggigt och kallt det är ute nu, minns det inte såhär förra oktober.

"Jag ska aldrig mer frysa" Ja det var väl det jag sa i bilen när jag åkte med mamma hem hit, då jag syfta på att när jag flyttar till australien så kommer jag nog aldrig mer vilja frysa, lite jobbigt om man ska komma hem igen nästa vinter ? Men framtiden är otydlig sofar och det visar sig väl.

Pratat med flera som ska till Aussie och det känns asabra nu, riktigt taggad och det är såhär det ska kännas.
Bokar billen nu i veckan.

Det var inget av det här jag skulle uppdatera om men jag total glömde allt jag hade uppe i huvet som förmodligen var lika bra och djupt som mina inlägg brukar vara. heh... Får väl skriva sen igen om det skulle vara så att det kom tillbaka...

see yaaa

ps. jag saknar Katrin.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback