chaos in the building where we stay

Var i Norrköping idag med pappsen, inne på mediamarkt och kolla på datorer, men där fanns inte mycket att hurra för, så får kolla vidare här hemma o på internet o sånt. :)

Har även varit nere och hälsat på sis och fikat lite och så. Nu är jag hos mamma och pappa lånar datorn ska låna duschen snart och lite sånt, hoppas på att mamma inte kommer hem allt för sent så vi kan snacka om lite biljetter och så :) tagga tagga tagga.

Ikväll kommer brudar hem till mig och har det trevligt, sen blir det nog Tellus som avslut men fortfarande osäkert känner jag ifrån mitt håll. Vi ska hur som helst fira BellaB lite som fyller 20 barre idag, kul för'na.

Nu ska jag kolla facebook. hej.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback