And it all begins where it ends.

Varit uppe i två timmar nu, vilket jag egentligen inte alls tycker om, då jag gärna sover hur mycket som helst och hur länge som helst bara jag får.. nu får jag men vaknade tidigt ändå...värdelöst.

Jag ska snart gå upp och duscha, men inte håret då försvinner lockarna, och sitta två timmar och locka håret själv är inte det roligaste kan jag säga.
Sen ska jag vänta på att pappa kommer hem så vi kan kolla på datorer på onoff och elgiganten, även om jag fortfarande inte vet vilken som skulle vara den bästa...
Sen ska jag träffa Bella idag också och kanske en sväng förbi sis... och ja packa lite till.

Skriver sen igen innan jag åker för sen sover jag i stan i natt och där har jag ju som ni vet ingen dator.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback