time to say goodbye... hur sorgligt låter det inte?

Så nu har man inte uppdaterat på ett tag. Har nämligen hållt till i Östersund hos gabbi och staffan och bruce såklart. Riktigt trevligt och kommer som vanligt hem med massa nya kläder.

Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag åker, och jag börjar nog bli nervös.

Men ikväll ska jag inte tänka på det för nu ska jag få träffa bells igen som jag inte träffat på över en vecka, och hur jobbigt är inte det ?  Så vi ska hänga gärnet nu ikväll och imorgon räknar jag med, för på onsdag åker hon tillbaka till Oslo och då ses vi inte på... ett år??

Nej nu kan jag inte tänka på sånt här, man blir ju nästan tårögd...
Jag menar jag sa ju hejdå till min syster idag,... ska jag inte träffa henne heller på ett år?
FAN VA JOBBIGT !

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Poe

Men hallå det kommer gå asbra poo. Och du, vi kan ju ösa på skype fo hevede! <3

Postat av: din vix

Mickiiiiis, fan va cepe. Vadå hur länge är du gone då? vi kommer inte ses heller juuu :(



älskar dig puss

2009-11-04 @ 12:41:54

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback