the show must go on

Kvällens rubrik är det ju ingen fråga om, jag tittade på idol och ja erik sopa golvet med alla dem andra, gillade även Toves uppträdande med Elvis låten In the Ghetto, som hon gjorde på sitt eget sätt riktigt bra!

Så förutom idol tittande (som blev av hos min syster Lollo plus hennes barn) har jag spenderat dagen med pappa mest, vi kollade på Ipods till honom på elgiganten och onoff, sen åkte vi hem käka lunch och kollade på Oceans 13, som pappa verkligen gilla. Sen blev det som sagt idol och tacos hos sis. Hur jag ska klara mig utan henne och dem tre underbara barnen, som jag älskar så mycket vill krama på dem jämt!  Men nog om det, imorgon då? Ska säkert kolla på en film till med pappa, det lät som om han ville det, och sen ska jag träffa Amy och baka kladdkaka och kanelbullar till farsdag som är på söndag! Sen får vi se vad vi mer hittar på!

Nu ska jag koncentrera mig på Ally Mcbeal, sista skivan på säsong 3 och vill såklart köpa säsong fyra nu direkt, men så blir det nog inte.

Vi hörs, gonatt!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback