the sex is on fire.

Sådär ja!
Klockan är halv sex och jag känner mig ganska klar, har bäddat sängen med nya lakan (ska bli asmysigt att krypa ner i sen) jag har rensat på golvet och sånt och nu har jag precis duschat, smörjt in mina vintertorra ben och armbågar, har ren pyjamas på mig och ska nu låta håret självtorka! Har även hunnit med att fylla ut packlistan! På söndag lutar det åt Skärholmen på dagen för att införskaffa ny dator! Jag har fixat spotyfi nu och är inte allt för insatt i hur allt funkar men det kommer väl, lyssnar just nu på kings of leon, the killers, jack johnson och red hot. En bra torsdag blev det iallafall, pappa kom ju dessutom hem med två nya filmer till mig, oceans 11 & 13, tolvan är inte så bra, men filmerna har ju snygga huvudroller, George Clooney och Brad Pitt, så dem ska jag nog titta på sen, innan det blir Ally hela natten!

Tillsvidare!

Kommentarer
Postat av: amsan

fan vad du får presenter ;)

2009-11-05 @ 23:07:56

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback