spending time apart.

Nu var det en vecka sen jag åkte, men bara 5 dagar sen jag landa!!

Idag har vi gjort nytta, åkte och handla käk, tomt i kylskåpet ju! Det tog sin tid, sen hem och packa ihop grejerna för att få byta rum och flytta upp på övervåningen det känns riktigt nice, även om rummet är mindre så är det skönt att inte behöva på på botten våningen. Efter all röra och fix i ordning lagade vi mat, ris och kyckling, ganska lagom gott faktiskt.  Och sen satt vi och snacka kärlekshistorier, och ni som känner mig kan ju gissa vilken jag drog upp:) Efteråt satte jag mig vid datorn och pilla lite på cv;t det börjar fan ta sig, har översatt det mesta och ska imorgon då troligtvis bara översätta personliga brevet, och när allt sånt är klart skickar jag en kopia till mamma och systrar så dem får godkänna det! Börjar kännas bra nu, ska ta ett seriöst snack med kusinen också så att jag får höra vad det är för kontakter han har inom jobbkategorin!

Nej nu är det sovdags snart, ska borsta gaddarna bara.
puss o kram.

once again, jag saknar er !


maat, kyckling och ris!


Kommentarer
Postat av: Sarah

hallå hur kul är det att kommentera din blogg när du inte ens svarar på kommentarerna :P ;) miss

2009-11-25 @ 08:56:11
Postat av: stjärnan själv

Men sorry babe. Ska börja svara på dem nu, vill du att jag svarar här eller i ett liksom näst kommande inlägg ? Jätte kul att du kommenterar, jag saknar dig, och ser grymt mycket fram emot feb :) du får ta med typ nobless chocklad då eller nått annat gott <3

Postat av: Sarah

haha svara i det inlägget jag kommenterade, lättare att komma ihåg då :D haha jag med, men kanske blir mars, beror på hur mycket money jag hinner samla ihop ;) det lär ju kosta en del när jag kommer ner, tänkte leva livet lite haha. miss <3

2009-11-25 @ 19:39:54
Postat av: Louise

söt blogg

2009-11-25 @ 20:22:09
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vart är du någonstans, eller var har du varit?=)

2009-11-25 @ 20:43:35
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: micaela

Jag är i australien sydney :)



Sarah kom i feb det är varmare då, jag saknar dig, det kostar som hemma här, aningen billigare, men dina cash räcker nog om du inte slösar en massa hemma ;) <3

2009-11-26 @ 05:53:37
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback