Sell it on a Thursday

Jaha ? Vad är grejen med att vakna nu? Trodde klockan var iaf tolv, men neeej klockan är två!!!! Visst att jag låg vaken och kolla på Ally Mcbeal till kvart över fyra men att sova till två känns lite överdrivet, passade inte alls i min dagsplan, som jag nu får ändra på. ska väl iallafall försöka röja det sista i mitt rum, byta lakan och allt sånt. Sen ta mig en asskön dusch och sen fixa spotify (jag vet jag ligger efter men ville inte skaffa det förän jag har en ny dator men använda namn o sånt kan jag ju faktiskt fixa innan)

Jag har en hel kartong som är fylld med saker, kläder o sånt som ska med till Aussie, det är dock inte allt som ska med som ligger i kartongen men jag tycker den väger asmycket, och man får inte ha mer än 20kilo och hör och häpna, man får inte ha mer än 5kilo handbagage, vad är det för dåligt? Ja ja, Nu ska jag väl börja fixa lite, känns som om jag aldrig blir riktigt klar!

Jag uppdaterar sen. 
ps. jag måste rensa bland mina skor och se vilka jag kan ta med och vilka som kan följa med, och hur lätt är det? 

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback