Say i'm a bird.


Har precis släppt av Amy vid bussen och nu ska jag strax sova imorgon ska jag och pappa möta upp mamma i skärholmen för lite datorshopping, och kanske mer. Vi får se.

Idag har vi iallafall bakat kanelbullar och kladdkaka! Är lagom nöjd med resultatet, av hur det ser ut iallafall har inte provsmakat något än, men det blir nog gott, hoppas jag!:)
Sen har vi kollat på "He's not that into you", med en del kända ansikten, lite lagom pinsamfilm men i stortsätt bra! Sen kollade vi också på "The notebook" och crybaby som jag är satt och grina till och från i hela filmen men den är ju så fin! Precis som "P.S I love you". drygt en timme innan Amy var tvungen att åka så satt vi i filmen "Jaws" första gången för min del som jag såg den, såg dock inte hela men den var bra, för att vara så gammal, gillar sånna "skräckisar" mer än dem andra.

Nej nu ska jag verkligen sova!
Hörs imorgon, go'natt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback