one step back and two step forward

Nu har jag sett pirates 1 och 2 imorgon får jag titta på trean annars somnar jag allt för sent, och det är inte riktigt okej, ska försöka komma upp tidigt för en massa ärenden, dagen ser ut som följande: dusch, tatuering tidfix, arb.förmedlingen, snabbträff isabella malin och linnea och sen träffa Becka mellan 2-3 så ah allt annat ska hinnas innan, får se hur det går egentligen! Hoppas på att kunna somna snart.. så vi hörs imorgon.
Go'natt.

(jag har ingen hållning)


  

Typ en dagens ( tröja HM, jeansleggins gina, skor skopunkten) testade även på röttläppstift.
Och också en bild på resultatet av den asgoda kladdkakan som pappa fick:)

hmm.. kankse ska somna till vänner, det var längesen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vem har hållning nuförtiden? ♥


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback