My day begins


Så nu är det alltså en vecka kvar tills jag åker, eller snarare bara sex dagar. HJÄLP.
Shit jag måste börja packa, och det blir det nog till att göra imorgon, iaf sånt som jag är säker på skor, underkläder, leggins och lite annat smått och gott. pepp pepp.

Annars har jag varit runt i affärer med pappa, köpte btw nya leggins. Pappa köpte ett skydd till sin ipod. Imorgon också kankse jag får försöka hitta en väska till datorn eller liknande. Efter jag varit med pappa åkte jag och fyllde i min tatuering för sista gången hoppas jag:) och sen träffade jag bella e vi hyrde film, Slumdog millionaire och The boondock saints, inte sett någon av dem innan men bra var dem speciellt den sist nämnda, sjukt bra lätt en av favoriterna!

Nu ska jag strax lägga mig och bara kolla på vänner.
Liten tillställning på lördag troligtvis, hoppas alla kan.


ps. 
Bells fick jobb idag och ingen kan vara gladare än jag för hennes skull, äntligen:) Nu kan hon verkligen komma och hälsa på mig (och flytta in hos mig) i Australien, ska få henne och stanna där. Hoppas hon får ett till jobb så blir jag verkligen försäkrad.
Go'natt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback