live and let die.

Haft en bra söndag, hela helgen har faktiskt varit riktigt bra, som jag skrivit innan, så bra att jag inte vill åka. Eller jo det vill jag ju men ni kankse förstår. Kommer sakna så många människor och tänker inte nämna någon vid namn nu, men ni vet vilka ni är!

Imorgon då, frukost med ekis och amanda, banken o fixa caaash,  stan en vända kankse, och sen handla med pappa sånt de sista som ska med o hämta mina dojjor ifrån Sarah på cg, hälsa på farmor och sen till sis och baka peppakakor! :)  På kvällen blir det nog middag hemma och sen bio 2012 eventuellt, med peter o dem, vi får se. Men känns som om min sista dag kommer bli bra.

Nu ska jag kolla på sex and the city och sova.
Go'natt.


Lovat att göra ett inlägg med sånt som är bra o veta o fixa innan man drar till Australien, jag fixar det imorgon, så ni som ska hälsa på mig får aningen lättare!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback