Last day !

Jaha, så kom dan före doppare dan!

Frukost med Ekis och Amanda, super mysigt. Sen banken och claes olsson med pappa, köpte ett understöd till datorn, sen även köpt en dataväska typ. Sen bakade jag pepparkakor med mina systerbarn, asamysigt!!
Sen åkte jag till farmor med mamma och pappa, älskade farmor minns inte mycket :( <3

Nu har jag ätit middag och fixat lite, ska packa om väskan snart.. igen!  Sen ska jag nog hinna med och träffa Fredrik också, en av dem få jag inte hunnit med och träffa! Så ska bli skönt och hinna med honom också! Ingen bio dock men det tar jag där nere.

äter btw pepparkakor och dricker julmust nu, lite julkänlsa iallafall, kommer ju vara rätt tomt down under. Vi får se. Nej nu ska jag göra mer nytta. Uppdaterar sen, om länkar o tips!

later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback