La Cucaracha, la Cucaracha

Söndagmorgon, trots allt så har jag kunnat sova någorlunda i natt iallafall !

jag ska förklara varför.. igår bestämde vi oss för en mysig hemmakväll, vi lagade mat och fick gärna igång brandalarmet direkt, det gick sådär att stänga av det, och sen kolla vi på bidragen ifrån idol, tråkigt nog kan vi inte se hela programet vilket suger. Men sen var vi sugna på cola zero som vi köpt, och jag var tvungen att besöka toan, Ylva tänder i köket och säger " aah en skalbagge" jag kommer in tittar och säger " DET DÄR ÄR INGEN SKALBAGGE DET ÄR EN KACKELACKA!!!!" ingen aning om vad vi skulle göra, gå längre in i köket var inte ett alternativ, kackelackan på golvet var ca 3cm, jag kollar runt och tänker, den är inte här ensam, helt rätt på fönstret sitter det EN TILL !!! som är minst 5-6 cm!!!!

jag gick inte på toa sen, var kissnödig hela natten men det var det värt, nu sitter jag och letar boende, igår ville jag till och med åka hem, har aldrig saknat sverige så mycket som då! Jag vill ju inte hem men jag vill inte bo i det här huset heller, tänker från och med nu inte gå på toa när det blivit mörkt, tänker ALDRIG gå in i köket igen. Men jag överlevde natten.

Nu vet ni, jag mådde så sjukt dåligt igår. kan leva med spindlar och ormar men kackelackor? nej tack aldrig! Lovar er mina vänner att när ni kommer så bor jag i ett kackelackfritt hus ni har inget o oroa er för! Hoppas ni inte får second thoughts;b,  för jag saknar er!

Vi ska nog till stranden idag iaf, möta upp johan och christopher som vi träffa för två dagar sen, snart frukost om ylva vill hämta maten dvs.

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3

2009-11-22 @ 14:35:42

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback