I'm not scared of dying I just don't want to

Så kom avresedagen och jag har packat väskan och ska snart slänga ner datorn också!!

Nu är jag taggad! KICK ASS va bra det kommer bli !

Jag kommer sakna er ni vet vilka ni är. Men hoppas på att uppleva the time of my life !  Håller er uppdaterade här så ni inte missar någonting ;)  om 20 min drar jag till arlanda!!


reser i, svart linne ifrån gina, tajts ifrån hm, shorts i från cubus och skjorta i från gina, och juste hatten ifrån carlings!!

Nej shit nu blev det bråttom!!  Puss o kram !

Kommentarer
Postat av: Vm

Lovi lovi, lycka till mix. älskar dig din vix!

2009-11-17 @ 18:09:03
Postat av: Sarah

wiiiie hoppas flygresan gick bra! see you in february ;)

2009-11-18 @ 15:37:48

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback