I'm here to make money and get laid

Ha ha på min egen kommentar, kommer ifrån denna låt av robbie williams.

Anyway, så nu har typ andra dagen gått och den har varit asbra:)  Vakna ganska tidigt, Ylva duschade först och länge så när det var min tur var varmvattnet slut, så det blev den kallaste och snabbaste duschen jag tagit igenom tiderna!!!  Men sen blev det dags för första dagen på stranden, kick ass!! Asnice weather, typ 30. Sola och mötte upp lite folk jag pratat med på msn, Johan och Christopher, som bor mitt i sydney än så länge, dem åker dock vidare på måndag eller så. Sen var de btw 23 grader i vattnet eller nått, jag har dock inte badat än men det kommer väl, är ju så satans van vid poolen så blir lite jobbigt när man inte ser botten. 

Sen tog vi en sväng på stan och shoppa shampoo o balsam o käk! Sen efter vi ätit drog vi och nattbada tillsammans med två roomies min kusin och hans roommate,  det var ganska bra i vattnet men jag föredrog att stå på land där det kl 21.30 på kvällen fortfarande fläktar varmt i vinden! Asnice !!! Trivs tusan nu! 

Nu är vi hemma och har förresten fått veta att vi får bo kvar här i huset för 150 dollar i veckan så det är nice! Vi blir väl kvar här till nyår om vi inte hittar något annat men än är det bra, nu ska man bara kirra ett jobb så det får väl bli i början på nästa vecka, imorgon ska jag fixa telefonkort iallafall, med vodafon får jag smsa 100 gratis sms även hem till sverige :) Awesoome !!
  strandbild.

Nej nu ska de första få bilderna upp på facebook och resedagboken.
Sen ska vi nog sova eller se film, ha de fint. no worries mate.

Kommentarer
Postat av: Axel

Följer bloggen med mitt KGB-öga. Keep up the good spirit!

2009-11-21 @ 04:47:22

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback