I was told it was all mine

Sitter och klurar på det personliga brevet till cvt, är ju inte bäst på o komma på sånt, och ännu sämre när det ska vara på engelska, men det tar sig, får fixa klart det imorgon tror jag, för snart dör datorn och jag orkar inte sätta i laddaren.

Idag har vi målat om i vårat sovrum, vi fick ju flytta till övervåningen där rummet var grå/svart som mitt hemma, men nu har vi  målat det till vitt istället så det är asnice, ljust och skönt. Annars idag har jag bara tagit det lugnt, läst lite i sagan om ringen boken, och ska snart fortsätta läsa lite, börjar bli trött redan trots att vi idag sov till elva på morgonen!
Vi lagade mat idag också, fick klagomål på gårdagens maträtt som var ris och kyckling (hallå det är väl hur gott och vanligt som helst??) så idag tyckte dem vi skulle göra risotto istället, fick en inköpslista som innehöll: bacon, kycklingbuljon och lök. Hemma hade vi ju redan ris och kyckling dessutom hade vi i ägg också vilket dem tyckte var jätte konstigt, men hallå ? hur gott som helst blev det :) och med lite avokado till, det känns bra att äta riktig mat och inte bara pasta o pastasås (vilket iof bara blivit en gång). Så vad vi äter imorgon får vi se.

Vad händer imorgon då, ingen aning, förhoppningsvis stranden, det var ett par dagar sen nu :)  Så måste ju bättra på brännan liksom.

Nej nu hade jag inget roligt och skriva. Förhoppningsvis börjar det hända riktiga grejer snart så ni där hemma blir ännu mer avundsjuka ;) Jag sitter ju nu bara här med runt 30 plus grader.

Godnatt!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback