I think I'm half insane

Ååååh va sur jag blir!!!
Försöker sitta och klura på bloggdesignen och vill ändra bild där högst upp, men det går ju inte ens och ladda upp bilderna här på bloggen!!!! Det blir liksom sidan kan inte visas och bla bla bla!!

Annars då? Varit här en vecka idag! Wooho,  asvarmt väder idag, men ylva har en hemlängtan som heter duga och jag ville inte gå till stranden själv så jag tog bara en promenad runt och kolla läget, lyssna på asbra promoe i öronen och kände mig som hemma, som om jag vore i min eller katrins lägenhet och öste loss till dekadansen! Det är sommaren 09 för mig! Sen har jag fortsatt läsa i sagan om ringen boken, kommit en bra bit på vägen och shit vad dem tagit bort saker i filmerna, sjukt att det blev samma liksom!

En god nyhet är jag pratat med min kusin idag och fått telefonnr till lite jobb och så, det känns ju bra :) Men innan jag fixar sånt så måste jag öppna ett bankkonto och fixa ett taxfilenr, så det sist nämnda ska jag ansöka om nu, så att jag inte glömer det:) Cvt är fortfarande gay, ska skicka det till Gabbs och se om hon kan översätta det på något fint sätt!

Känns astrist att jag inte har några roliga äventyr att berätta om, men jag hoppas det kommer, ska träffa lite andra svenskar imorgon troligtvis, så ska höra vad dem har för plan, jag är ju sugen på dykning, skyedive och sånt annat skoj, dessutom borde ja bli king på surfing tycker man ju. En sak i taget, ska kolla om dykning och sånt går att göra här i sydney. Hoppas ni blir mer avundsjuka tidsnog;).

thats all for now !
Kul att man fått fler läsare också:)
(måste då definitivt ha mer spännande saker och berätta än såhär)

Later,  x

Kommentarer
Postat av: Sara

Miss you Majkeila! Eller vad heter du där borta ;) Hoppas du har det grymt, nu törs jag inte hälsa på för att ni har kackerlackor!! Omg liksom.. Hih PUSS <33

Postat av: Sarah

hallå jag är sugen på att bada med dolphins, kan man göra det där borta eller? isf vänta på mig!!!

2009-11-26 @ 20:46:22
Postat av: mikayla

Man uttalar typ mitt namn så här :) Mikayla, he he. Sara var inte rädd jag har inte träffat på några kackelackor nu på jättelänge :) Klart du vågar komma, damn it :) <33



Sarah, jag kan ta reda på om man kan det, i såfall gör vi ju det lätt :) <3

2009-11-28 @ 02:53:21
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback