I feel my temperature rising

Så var man hemma igen.
Inhandlade, strumbyxfötter och en dator, en packerbell easynote jag hoppas att den ska fungera bra, ska strax sätta i batteriet i den och låta den laddas upp! Håll tummarna för att det inte är en skitdator.

Skulle träffat Sara o Sarah idag men vi tar det nästa helg, istället ska Lollo och hennes familj komma hit och fika lite. Det blir min kladdkaka och mina kanelbullar som jag bakade igår!

En annan sak som inhandlades var förövrigt en iPod touch och hör och häpna, den var INTE till mig!!!! Min pappa köpte den som egen farsdagpresent, kul för han liksom, en annan får nöja sig med sin gamla iPodnano! Men får nog låna och testa hans touch nu innan jag åker. :)

en annan sak som inte har med något att göra sådär, men har haft en jäkla konstig huvudvärk i ett par dagar nu och sen också haft on i själva huvudet, heh, hur bra förklarar nu det var... men det är väl bara nerver, börjar bli lite nervös nu nämligen... hoppas att det är det iallafall så jag inte drar på mig någon förkylning eller liknande, nu när det snart bara är EN vecka kvar innan planet lyfter!

Nej nu ska jag fixa med MIN egna dator!
Hörs senare.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback