gone to soon

 KATRIN ÄR I NYKÖPING !
hur kul är inte det ?  Precis pratat i telefon med henne, helt sjukt att höra hennes röst, det var typ 2 månader sist. Ska träffa henne om ca 2 timmar eller nått:)
Helt sjukt, ska bli så jäkla kul, sån skillnad sen ifrån mars har vi träffats varje dag fram till mitten på sept. Hon flyttade till norge och jag blev kvar här. vi bodde ju grannar asjobbigt att inte se henne varje dag. Men idag får jag träffa henne och jag ska krama henne länge.

Men nu ska jag käka lunch.

  (spegeln verkar smutsig)
t-shirt från gina drdenimjeans från rut.
lockat håret har jag gjort idag också, man får passa på, locktången ska kanske inte med.
later.


Kommentarer
Postat av: amy

SNYGG

2009-11-12 @ 21:46:45

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback