FRAMME!!!!

Äntligen har jag fått tag på internet..

Resan gick fint, lite jobbigt att sitta fem timmar i kina men annars så. På flyget hade man varsin tv framför sitt säte så det var lite lyx, lite jobbigt att dem visade samma filmer dock genom hela resan, så jag kan sex and the city filmen nu utan till, och whats happens in vegas kan ja typ också nu.

Väl framme iaf så hämtade min kusin oss på flygplatsen, 30 grader varmt, så det kickade ass även om man kände att man hade helt fel kläder på sig. Men sen åkte vi igenom centrum av sydney och ut till Manly beach, käkade lite billigt käk och sen hem till en kompis till min kusin som bor ihop 5 st i en villa, där även vi får bo nu i ett par dagar så det är awesome, alla är super trevliga och snälla. När vi hade hälsat på alla och snackat lite och så gick vi och la oss vid 14.20, vaknade i morse vid 08.10 så ni kan ju räkna ut själva hur länge vi sovit, så nu är vi pigga och sjukt hungriga, jag ska duscha strax och sen dra ner till stranden 30 grader idag också. :)

Jag saknar er där hemma! Men vädret här gör att det är värt de.
Nu i helgen ska vi leta lägenhet också, och i början på nästa vecka blir det dags för o fixa jobb också:)


Men nu måste jag dra för jag är super hungrig, jag skakar typ till o med.

Kankse skriver jag igen senare, om jag lyckas ladda datorn!
Sorry för den halvdanna uppdateringen nu.

later.

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 låter toppen!


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback