What a day, what a day

Fredagen den 13, utan motgångar. Så hur var dagen?
Asbra, gick och åt frukost strax innan tio, städa o dona lite i rummet. Sen mötte jag upp Katrin så gick vi och sola, asskönt men nu är jag rödbränd i ansiktet, hur snyggt det är vet jag inte. Sen åkte vi ut till arnö, jag bytte om pussade lite på Ella som var här och behövde barnvakt. Sen in till stan igen för en snabbrunda och sen fika med Peter, astrevligt, där har vi en riktigt nice dude. Synd att vi tappa kontakten lite under sommarn, sen kom även katrins kusin Matilda och joina tillsammans med Tellan och Martin. Sen blev det bolaget och sen hyrde vi film Alice i underlandet. Nu har jag precis käkat. Väntar på att Katrin ska ringa så vi kan bestämma oss för vad vi ska göra ikväll. Sarah kanske kommer in också, vi får se helt enkelt. Sugen på o se idol såklart! (katrin hatar de dock)

Morgon dagen kommer bli awesome! Allt är planerat in i minsta detalj, förutom kvällen outfith, vad ska jag ha på mig? Allt snyggt är nerpackat och vill inte använda det ifall jag spiller eller nått. Så återstår att välja det.
Morgondagen ser iaf ut som följande; frukost, färga håret, dusch, välja kvälls kläder, klä på mig dagskläder, titta på onyx matchen, hämta my och sen sara sen amy och sen hem till mig käk och alkohol och sen krogen!
Sen kan ju dagen sluta hur som helst, skriver mer imorgon.

Hejdo.


Den
här låten ska Erik sjunga ikväll på idol, heja heja!!
(fan va länkar låtar nowdays!)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback