do you know your enemy?

Kollade nyss på oceans 11 den var lika bra som vanligt, imorgon blir det kanske den andra filmen:) Nu sitter jag framför tvn och kollar på MTV Europ Music Awards 2009,  jag missar i vanligafall alltid sånna program men nu tänkte jag faktiskt kolla lite, Beyoncé har uppträtt och nu Jay-Z, men dem gav nyss ut pris för bästa Rock, och vilka vann Green Day, vad är det för skämt ? Nominerade, U2, Foo Fighters och Kings of leon (kankse nån mer minns inte, närminnet är inte okej) men dem tre nämnda är ju betydligt bättre och mer rock än vad Green Day ens kan låtsas vara, dem är ju mer åt punk/pop hållet isåfall,  jag gillade dem förut men nu låter alla deras låtar mer eller mindre likadant, man känner ju igen deras låtar direkt när man hör dem! Ja ja, nog om det.

Imorgon då ? Ska till lägenheten och kolla om jag har fått någon post, sen har jag inte tänkt så mycket mer, kankse tar en tur på stan.. vi får se, på kvällen är det i vanlig ordning Idol, och imorgon ses det hos Lollo, förmodligen med taccos innan!

Nu ska jag återgå till tvn, btw David Hasselhoff presenterade nyss de nominerade för bästa rock, he he! Nu är det dags för bästa låt.. och vinnaren är... Beyoncé med Halo! wooh.

Hörs då.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback