Do another interview

Godmorgon, eller godmiddag kankse.

Igår natt satte jag igång med sista skivan med Ally, och vid tre var det klart, men jag kunde inte somna, klockan halv fem var sista gången jag tittade på klockan, men låg och vred mig ett bra tag. Ett under att jag är vaken nu, men jag måste. Amy ska komma och mysa med mig idag, vi ska baka (det är ju farsdag imorgon) det blir kladdkaka och kanelbullar. Sen får vi se vad mer vi hittar på.


Imorgon ska jag till skärholmen med mamma och pappa, köpa dator och sånt, känns fint och på kvällen ska mina saror komma och mysa också! Gillar't.

Nej nu ska jag kolla facebook en snabbis och lyssna vidare på David Bowie, sen blir det till att klä på sig och göra sig i ordning. Hörs senare.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback