Ch-ch-ch-ch-Changes

Ingen aning om varför jag skriver ett inlägg till, jag har redan berättat om min dag och om vad jag ska göra imorgon, typ. Har kollat på pirates 3 nu ikväll och dem filmerna är det guldklass på, längtar asmycket till fyran! Har kommit på att det är jäkligt många filmer som ska ses på bio i Aussie, följande:
-Twilight New Moon
-Alice i underlandet
-Sex and the city 2
-Harry Potter
-Pirates fyra (kommer den nästa år?)
Ah okej det kanske inte var så många då.. men det lär väl bli fler.
Hinner nog inte se 2012 hemma så får väl se den down under.

Nej nu ska jag kolla på lite How i met your mother och sen vänner.
Hörs imorgon.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback