Cause I'm driving one of your cars

Jahaa, då var klockan över tolv och nu är det den 6 november, 11 dagar kvar till planet lyfter och jag hoppas att Ylva (en annan som ska till Aussie) kan fixa så hon hamnar på samma plan, vore awesome.

Men som sagt den 6, nu har jag haft mitt körkort i ett år! Tiden går fort eller långsamt, på ett sätt känns det som om jag har kört bil hur länge som helst, men på ett annat sätt som om jag fick kortet igår... aja, jag har iaf kortet och jag har ju mitt internationella också, så ska köra vänstertrafik i Aussie!! Hur nu det går.

Nu ally mcbeal hela natten, sov så gott.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback