a very busy day

Lördag, jag hinner knappt skriva, har fullspäckat schema!!

Har färgat håret och packat lite till, nu väntar dukning och sen onyxmatch, efter det ska jag hämta upp Sara o Sarah! Sen hem hit för mat och alkohol! Awesome!

Gårdagen var bra, var hos nån dude och hade trevligt, med katrin o massa!

Såg idol idag istället för igår och erik kickar ass! Låten han sjöng tillsammans med Tove var också riktigt bra!
Asjobbigt att jag nu alltid kommer få se idol på nätet dagen efter! Men men.

Hörs senare eller imorn!

Kommentarer
Postat av: Sara?

<3 vi ska rocka fettttt!

Postat av: Anonym

<3 vi ska rocka fettttt!

2009-11-14 @ 15:57:59

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback