a little less conversation

Så var det den 29 november, och snart börjar då december, helt sjukt. Jag har sol och asvarmt här nästintill varje dag, och snart ska jag då börja öppna luckorna på min julkalender som jag fått ifrån Alice, som hon gjort själv dessutom! :)

Julen kommer nog förresten blir rätt nice, dem vi bor med har pyntat hela framsidan på huset och köpt fejksnö, ska ta lite bilder på allt pynt sen när det är färdig pyntat!

Senaste dagarna då? Jo vi har hängt med en del svenskar, jag minns knappt dagarna nu dem flesta ser likadana ut, varit och blivit neger i solen och mitt ansikte fick också lite färg, så förhoppningsvis kan jag bli riktigt brun i ansiktet också innan hemfärden!
Igår var vi ute och tog några öl (cider) med svenskarna som dessutom har inflyttningsfest nästa helg vilket är nice! Hittils när vi varit ute och kollat läget har man inte varit för uppklädd känns som om det är väldigt blandat om hur man "bör" se ut på krogen, så det nöjs vi åt! 
Har hör med min kusin nu iallafall och man kan dyka häromkring, och säkert skydive också.

Sarah: min kusin trodde man kunde simma med delfiner men han visste inte vad det kosta, man får googla och kolla runt :)

För er som hänger med så har jag iallafall snart läst ut första sagan om ringen boken, på mindre än en vecka, det trodde jag aldrig så därför har jag inte med tvåan, funderar på att läsa den på engelska kanske. 

Nej nu ska vi nog planera kvällen, blir nog bara jag och Ylva som tar en promenad ut och sätter oss nånstans, kvällarna är så sköna här, ljumna typ! Jag trivs!

Nej fan det här blev en usel uppdatering, sorry, men nu vet ni lite.
Vårat internet har tyvärr krånglat lite dem senaste dagarna hoppas på att det ska funka felfritt nu, och ska då försöka uppdatera så ofta jag kan, om vad jag gör om dagarna!

Nu får det vara nog, puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter mycket bra mikey ;) vi måste snacka lite på msn snart, planera lite.måste höra hurallt är och skit :D love <3<3 saknar dig

2009-12-01 @ 22:26:35
Postat av: Sarah

från mig

2009-12-01 @ 22:27:15

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback