a bet is a bet, you lose a bet you lose the bet.

Gått ett par dagar nu sen första kackelacksinsidentet,  börjar lugna mig nu,  ylva har också mått lite dåligt över krypen,  men det är ändå hon som tar bort dem när vi dödat dem. Vi hade ju en spindel i sovrummet nu imorse, och jag spraya sönder den, det kändes ganska bra, hoppas bara ingen annan spindel kommer nu och hämnas den döde.

Hur som helst, back to real things, vädret igår då? Lite molning, men vi drog ner till stranden ändå, riktigt bra gjort för det sprack upp,  och helt plötsligt kom det så sjukt varma vindar (det var inför storm sa en room mate) så värmen steg och kom upp i, hör och häpna 40 grader!! Sjuukt, men man ska inte klaga! Idag var det ju dessto kallare, 23-25 kankse, lite lätt duggregn och moln, så det kändes kyligt.  Nu ligger jag här med världens halsont och är hes som aaaaldrig förr, men det går nog över snart hoppas jag :)  Drog nog på mig denna halsonda efter dagens strandbesök satt o kolla när lite polare försökte lära sig surfa, lite lagom kallt. Men kul o hänga med lite svenskar, nu när man bor med så många andra.

Idag skaffade vi australienskt nummer också, som var en process i sig, sjukt omständigt men till slut gick det. Så det är en sak avklarad iallafall. Det känns bra! Efter allt strul med det träffa vi upp dudesen igen och tog ett par öl och lira biljard riktigt roligt faktist, även om jag är världens sämsta förlorare och förlora där med vadet också!!!! Oh no!  Men det fixar vi i feb nångång!  För imorgon kväll drar dem två killarna vidare på äventyr igenom Aussie och är tillbaka först då i feb. ( Lagom till att Sarah ska va här också, förhoppningsvis) Däremot träffa vi ju fler svenskar idag också (deras polare) så ska väl hänga lite med dem, blev bjuda på inflyttningsfest som dock inte hade något datum än men det kommer !

Nej nu är jag trött o har ont i halsen och ska sova... med lampan tänd. (vill inte ha nattsällskap från ah alla objudna kryp)

 
öl med Christopher, och Johan

osminkad o jävligt är man ju hela tiden också, doh!

Kommentarer
Postat av: amsan

jag tycker du är söt :))

2009-11-23 @ 19:00:52
Postat av: Anonym

guud vad det är kul att läsa din blogg mikey:D alltså om du vill att jag ska komma ska du nog skippa det där spindel snacket, herregud kan bara tänka mig hur äckliga och stora dom är där!! :S :'( sköt om dig babe <3

2009-11-23 @ 22:18:57
Postat av: Sarah

nu glömda jag skriva namn igen ;p

2009-11-23 @ 22:19:33
Postat av: faruln

2009-11-29 @ 10:30:26

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback