tråkigt skriveri.

Filmen igår var bra, det var en trevlig kväll.. somna gott på katrins soffa.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, träffa bella ett tag sen ekis och sen var det dags för fotbollsträning som gick sämst men men, nu sitter jag hemma hos mor och far, men ska väl åka hemåt snart,.... jag är fortfarande sjukt kall ifrån träningen och det går helt segt att skriva!

Imorn hade jag sett fram emot en tripp till örebro o shopping, men det blev ändrade planer när malin och bella hellre ville åka till norrköping så blir hemma imorn, får se hur kvällen blir....
På lördag drar Katrin iväg till norge och lämnar mig ensam kvar, får se vad som händer, kan bli eurovision hemma hos julia tillsammans med henne och jenny, återstår att se. 
 
Nu är jag inne i en period där det mest blir skit tråkiga saker skrivna.... aja sorry.

Fortfarande oklart hur jag gör med flytt och jobb.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback