roadtrip till norge.

Så var man i Norge nu igen.
Jag ligger i sängen brevid Filippa som läser en bok.  Jag och Bella har åkt bil hela jävla dagen men resan gick ganska bra inga skador skedda än. Får väl se hur hem resan blir.  Imorgon blir det intervju tillsammans med B, sen en sväng på stan antar jag, för att sen möta upp Flippa efter hon jobbat  och då blir det jordgubbar som gället. Det är nice.

Jag ville bara skriva en rad och verka lite aktiv. 
Hör av mig till er mor o far imorn om hur det har gått, och kanske skriver jag en rad här igen då.
Mysfaktor på morgondagenskväll tror jag.

Nu är jag trött.
God natt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback