NORGE

Så helgen har ju varit riktigt bra.

I fredags åkte jag bellaE, malin och nathalie till norrköping, jag köpte ett par byxor och ett linne och troser typ...Sen åkte vi hem och jag hjälpa min syster lite med lite utklädningskläder, och sen hämtade jag bellab på kvällen vi åkte hem till Oscar och hängde med han, fredrik och mario, riktigt roligt var det!!
På lördagen gick jag och bella upp vid nio och åkte iväg till lager 157, lite över laddade var vi nog för jag blev lite besviken men hitta en del svarta linnen och troser där också så nu har jag en jävla massa underkläder iallafall. Sen hjälpte jag min syster igen som laddade för fest med 80tals tema, riktigt roligt, jag fick dock krusa allt hennes hår och det blev ju lite jobbigt... men fin blev hon. Efter det kom eva och bella till mig vi käkade kina mat som var gryyyymt god och drack gott. Vi tittade på eurovision och så jäkla rätt att Norge vann! Fy fan va nöjd jag är... 
många goda skratt blev det på kvällen och vi däcka alla tre runt 1?

Nu sitter jag och öser Alexander Rybak, helt rätt vinnare sjukt nöjd!
Ännu gladare blev jag då märkte att sverige kom bland dem sista, helt rätt där också, skicka iväg en operasångerska... fel fel fel.

Heja norge!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback